Duchamp, Man Ray, Picabia

by

Duchamp

Puiki proga puikioje galerijoje TATE modern iki gegužės 26 d. pamatyti neeilinę parodą! Londonas nėra toli…

Vienu metu – trys neeiliniai menininkai:

Duchamp’as (prisiminkime ready made strategiją), Man Ray, Picabia.

Sunku keliais sakiniais apibūdinti, kiek daug dalykų yra susiję su šiais ypatingai kūrybingais žmonėmis, bet pabandom suklijuoti bent jau keleto žodžių sąrašiuką. Taigi:

Dada (arba dadaizmas), siurrealizmas, siurrealizmo manifestas, siurrealizmas fotografijoje, modernizmas, rayograma (Man Ray sukurtos fotogramos), ready made, grupė Section d’Or , kinetinė skulptūra, Rrose Selavy, Duchamp “Anemic cinema“ 1926m., Man Ray filmai.

man_ray_indestructible_object.jpg

SIMON REES  apie Duchamp’ą ir 2-ąją tarptautinę grafikos bienalę (2008 m.) ČIA>

Reklama

Žymos: , , , , , , , , , , , , ,

Parašykite komentarą

