Man Ray ir jo laikmetis

by

Po filmo apie Man Ray peržiūros siūlau prisiminti kai kuriuos dalykus, kurie buvo paminėti, kurie susiję su matytu laikotarpiu. Taigi – Man Ray:

Oficialus Man Ray puslapis – ČIA>

Enciklopedinės žinios apie kūrėją – ČIA>

Priedas prie matyto filmofilmukas , kuriame Jean Cocteau ir  Man Ray kalba apei save ir laikmetį:

Man Ray eksperimentiniai kino bandymai:

Susijusios temos:

Siurrealizmas – ČIA>

Siurrealizmo manifestas – ČIA>

Siurrealizmas fotografijoje – ČIA>

Maurice Tabard fotografija – ČIA>

Hans Bellmer lėlių serija – ČIA>

Soliarizacija (pseudosoliarizacija) – technologija, kurią naudojo savo kūryboje Man Ray ir kiti siurrealizmo atstovai – fotografai. ČIA>. Lietuvių kalba pakabinau kelis lapus ant sienos, kad lengviau būtų patiems išbandyti šią technologiją. Pradėsime jau ateinančią savaitę, nepamirškit atsinešt negatyvus.

Dora Maar. "Ubu", 1936

Dora Maar. "Ubu", 1936

Reklama

Žymos: , ,

Parašykite komentarą

