Užduotis antrakursiams. Šviesos studija – kopija

by

Trumpai primenu, ką turime padaryti. Renkamės fotografų studijinius darbus, kuriuose įdomi apšvietimo situacija. Atsinešam tą nuotrauką, statom šviesą, fotografuojam, ieškom kaip galima sukurti šviesos situaciją, kuri būtų kiek įmanoma panaši į šviesą pasirinktoje kito fotografo nuotraukoje. Spėdami ir ieškodami, koreguojame, taisome, kuriame. Pageidautina, kad rinktumėtės portretą. Galima dirbti po vieną, galite dirbti grupe – taip bus lengviau įveikti sunkumus, ir nauda būtų didesnė – visi matytumėte, kaip patys galite sukurti įdomias apšvietimo situacijas. Jei proceso metu kyla kažkokių papildomų idėjų, pirmyn – fiksuojame ir jas, improvizuojame. (Neblogų, bet ir nelengvą darbą garantuojančių portretų galite rasti ČIA> ir nepatingėkit panaršyti ŠIOJE> nuorodų krūvoje)

Šį kartą pristatome visą  tokio šviesos studijos – kopijos fotosesiją. Grupė pati pasirinko štai tokį darbą (internete nepavyko rasti gero vaizdo, būtų gerai, jei nufotografuotumėt blogui tą vaizdų kolekciją iš knygos, kurią buvot atsinešusios):

Jürgen Klauke

Jürgen Klauke

Taigi, turėjom problemų, nes nepavyko išardyti kėdės, todėl negalėjom naudoti jos taip, kaip čia naudojo Jürgen Klauke (nuotraukų sekos pavadinimas “Formalizing boredom”, 1979-1980). O štai kaip panašios šviesos ieškojo daug mažiau laiko tam turėjusios Lina, Greta, Dovilė ir Gailė. Ačiū užbėgusiems pirmo aukšto vaikams, kurie sutiko šiek tiek papozuoti :) (Spragtelkit ant nuotraukos, jei norit pamatyti didesnį vaizdą)

Žymos: ,

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s


%d bloggers like this: