Užduotis AUTOPORTRETAS Grupėms a b c

by

Vasario mėnesį, skiriame temai autoportretas. Įgyvendiname 2 užduotis:

  • Kūryba laboratorijoje:

fotograma + portretas = autoportretas

  • Kūryba namuose:

Savarankiška fotografijų serija tema „ Autoportretas“, rezultatus pistatome KOVO 1-2d.

Justinas VIENOŽINSKIS.
,,Autoportretas“. 1936 m.

Autoportretas (gr. autos – pats, lot. protraho – ištraukiu, iškeliu aikštėn) – dailininko sukurtas savo portretas. Skaitantiems anglų kalbą ir ne – “Self-portrait” wikipedijoje su daug vizualių klasikinių autoportretų tapyboje bei fotogtafijoje.

Apolonas 12: Autoportretas 1969 m.

Autoportretas dažnai siejamas su savęs stebėjimu veidrodyje. „Veidrodžio šmėkla ištraukia išorėn mano gyvą kūną ir kartu visa mano kūno neregimybė gali būti perkelta į kitus mano regimus kūnus. Nuo šiol mano kūnas gali turėti iš kitų paimtus segmentus, o mano substancija – pereiti į juos: žmogus žmogui yra veidrodis. Pats veidrodis yra universalios magijos įrankis, daiktus paverčiantis reginiais, o reginius – daiktais, mane – kitu asmeniu, o kitą asmenį – manimi.“ rašė M. Merleau-Ponty knygoje „Akis ir dvasia“

Kaip visada palinkėsiu genialumo ieškoti paprastume.

Žymos: , , ,

Parašykite komentarą

