Fotografė Barbara Klemm: fotografuodamas žmones turi peržengti barjerus…

by

Picture 38

Dažniausiai impulsą man duoda žmonės. Kartais, nors niekas jų taip nesustatė, gatvėje jie išsirikiuoja kaip teatro scenoje. Kad tai užfiksuotum, turi veikti labai greitai. Deja, fotografuodamas niekada nebūsi toks greitas, kaip žiūrėdamas. Fotografuodamas žmones turi peržengti barjerus – darydamas portretus visada kažkiek įsibrauni į kito asmeninę erdvę, o fotografuojami asmenys nežino, kur bus panaudoti jų atvaizdai. Dėl to nuolat bijai, kad žmonės piktinsis – jie turi tokią teisę. Antra vertus, turi įveikti šią baimę. Aš veikiu arba greitai, arba labai draugiškai. Galima kalbėtis akimis, ir aš dažnai gaunu sutikimą užmegzdama akių kontaktą. Keliavau daugybėje šalių, kurių kalbomis nemokėjau pasakyti nė žodžio, o prastos kalbos žinios trukdo ir fotografuojant. Laimei, dažniausiai keliaudavau su mūsų korespondentais arba redaktoriais, kurie pasirūpindavo mano reikalais ir už mane pasikalbėdavo. Vis dėlto fotografuojant visada svarbu rasti ir savo kelią.

Visas tekstas apie fotografę  – ČIA>

Žymos:

Parašykite komentarą

